şarap’in yillanmisi!…

Red Wine

Gecen Pazar evdeydim, cikmadim disari…Pazar tembelligi olayindan dolayi heralde!

Ogleden sonra kamerayi aldim elime, rastgele onume ne gelirse cektim resmini. Gozum mutfaktaki Wine Rack indeki saraplara ilisti, epeyde tozlanmislardi beklemekden/yillanmakdan!!

~ by Yalın on July 10, 2006.

2 Responses to “şarap’in yillanmisi!…”

  1. çerçeveyi beğenmedim ama fotoğrafa diyecek bir lafım yok. zaten şimdi şarap gibi kokan bir kahve içiyordum, üstüne bu fotoğraf nefis oldu. renkler, ayrıntı mükemmel. tebrikler.

  2. Saol Konstantin, senin bu olumlu yorumlarini okuyunca icim bi hos oldu.
    Cerceve onerini dikkate alicam, daha once hic dikkatimi cekmemisti ama simdi dikkatli bakinca sana hak vermemek elde diil.

    Kendine iyi bak.

Leave a Reply

 
