Another work with B/W Styler

I really love working with B/W Styler plugin…It gives a different meaning to my photos. I took this photo with my Canon 350D DSLR, shame it wasn’t taken as a RAW image, I could have played with it a bit more.

Mutlu Gunler

~ by Yalın on November 30, 2006.

6 Responses to “Another work with B/W Styler”

  1. evet raw çekmek lazım her zaman. jpeg iyi hoş ama bir sürü ayrıntının işlenemesine yol açıyor.

    elbette tebrikler. çok güzel bir fotoğraf.

  2. RAW image cekimlerinde hala cok zayifim…yani birinin soyle bi elimden tutup adim adim herseyi anlatip gostermesi lazim.
    Hatta bazen cok kotu sonuclar aliyorum ve acaiip moralim bozuluyo, neden hala bu isi beceremiyorum diye.

    Konstantin, sende merakliysan fotografciliga ve fotolarini paylasmak istersen hosuma gider, hatta bilgilerini de paylasirsan sevinirim.

    Tesekkurler.

  3. ilk başlarda raw çekmeye korkuyordum, yazılımlar raw söz konusu olunca inanılmaz ölçüde yavaşlıyor. sabırsız biri olduğum için de dayanamıyordum. ama mesela “nikon capture 4” çok güzel bir yazılım. raw ile fotoğrafın bütün piksellerini kontrol etmek mümkün. ayrıca + veya – pozlama değerlerine müdahale etmek de çok önemli, fotoğrafın esnek olması iyi bir şey. jpeg ise tabii raw’ın yanında ilkel mağara adamları gibi, “şunu yap!” diyorsun, aldırmıyor yapmıyor filan 🙂

    şimdi makinem sürekli raw modunda… tavsiye ederim.

  4. Linkdeki fotoya baktim, deli bisey…super olmus!!!

    Bi ara Nikon Capture a bi goz atmistim ama yanilmiyorsam Canon RAW image leri desteklemiyor (rakip olduklari icin heralde?). Hak veriyorum, gordugum kadariyla guzel bi program.
    Bende Canon un kendi yazilimini ve Photoshop u kullaniyorum.

  5. merhaba,

    evet sanırım nikon’un ve canon’un dişlerini gösterdiği alanlardan biri de bu, oysa jpeg veya tif standartları genel kabul görmüş durumda, neden raw konusunda böyle bir anlaşma yok, doğrusu üzücü.

    “canon ile nikon arasındaki farklar” konusunu bir kez daha düşündüm 🙂

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=canon+ile+nikon+arasindaki+farklar

  6. Hahahaha…harika!!!
    valla hepsi gercekci, Sirkeci’deki Nikon Ahmet’i cok tutdum, hala kendi kendime guluyorum.

    Paylastigin icin saol, bende isden yeni gelmistim…keyiflendirdin 🙂

Leave a Reply

 
