Subaru – WRT (DieCast Model)

 

~ by Yalın on August 22, 2008.

3 Responses to “Subaru – WRT (DieCast Model)”

  1. Oyuncağınıza hayran oldum vallahi.Çek bırak özellikli metal modellerden mi bu? Benim de bu tür oyuncaklara şiddetli bir merakım var.Vakti zamanında çekmiş olduğum bebeklerimden bir kaç fotoyu da ben paylaşayım müsadenizle. Sizin foto kadar güzel çekimleri yok ama…

    , ,

  2. Mesajı da düzgün yazamamışım kahretsin.Linkler virgül şeklinde görünüyor.

  3. Selam Isyankar,

    kusura bakma hemen cevap yazamadim.
    Bendeki metal (Die Cast) rally arabalari cek birak ozellikli diil, bende senin gibi hastasiyim ama dedigim gibi simdilik Rally arabalarini topluyorum. Evde camli bi vitrinde sergiliyorum hepsini. Maalesef fiatlari cok pahali oldugundan (AUS$ 90-150) her aklima geldikce de yeni modelleri alamiyorum ama yavas yavas toparlicam bakalim.
    Senin ekledigin fotoya bakilirsa sen hizli exotic arabalara meraklisin? Firsatin olursa detayli resimler cekip bana gonderirsen sevinirim 🙂

    Kendine iyi bak.

Leave a Reply

 
