Aslan Tanyol 1936 – 2011

Aslan Tanyol

1936 – 2011

~ by Yalın on November 11, 2011.

15 Responses to “Aslan Tanyol 1936 – 2011”

  1. Allah Gani Gani Rahmet eylesin. Mekanı Cennet olsun insallah.

  2. Sevdiğimiz bir ağabey,iyi bir komşumuzdu.Onu bir daha göremeyecek olmamız gerçekten üzüntü verici,kadayıflarını,patates kızartmalarını ve sohbetlerini unutmayacağız..ASLAN beye Rahmet geride kalanlara sabırlar diliyoruz.Apaydın ailesi

  3. Allah geride kalanlara mutlu ve saglikli bir omur versin…

    Kucukken Babamin cevizli kadayifinin cevizlerini ayirir, yalnizca kadayifini yemeyi cok severdim. Agbim Izzet bu ise cok bayilirdi …nedense 🙂

    Babamin son kadayifini 2007 de Avustralya’ya bize ziyarete geldiginde yeme sansini buldum, ne mutlu bana…herkese nasip olmaz.
    Babam kadayifiyla meshurdu, son kadayifini Bayram icin pisirdi, sevdiklerine yedirdi, mutlu bi sekilde veda etti!!

    Yalın Tanyol

  4. Abi, Babamın en son yaptığı kadayıf bir başkaydı resmen.. 🙂 parmaklarımı yedim.. senin içinde yedim Abi… 🙂 Babam hem kadayıfıyla hem çiğköftesiyle hem kavrulmuş fıstıklarıyla hem iç pilavıyla ve ismini hatırlayamadığım birçok yemekle meşhurdu yavv 🙂

  5. benim canımın cananı beni yanlız bıraktı….ben onunla çok mutlu oldum.Allah ondan razı olsun. o benim hayatımın aşkıydı.o benim herşeyimdi.anam,babam,kocam,dostum,dert ortağım ve can yoldaşımdı.onu kaybettiğim gün canımın yarısı gitti.oğlum olmasa yaşamak çok anlamsız.Onun mutlaka cennette olduğunu düşünüyorum. O muhteşem bir insandı.hiç dedikodusu yoktu.herkezi olduğu gibi kabul ederdi.Çok kültürlüydü.iyi bir koca iyi bir babaydı.hiç kimse hakkında kötü düşünmezdi.herkezi severdi.hayatımın ikinci baharında onu tanıdığım için onunla yaşadığım için çok şanslıyım.onu çok sevdim.onu asla unutmayacağım.o hep bizimle beraber yaşayacak.İnşallah cennette onunla kavuşuruz.Onu daima seveceğiz.asla unutmayacağız.ben ve oğluma acılı günümüzde destek olan tüm komşularımıza,arkadaşlarımıza,dostlarımıza teşekkür ediyorum.onlar bizim yanlızlığımızı paylaştılar.Allah onlardan rağzı olsun.onu asla unutmayacağız.nur içinde yatsın….

  6. benim solmayan hüzün çiçegimsin şebnem kısaparmak

  7. şebnem kısaparmak bu şiiri okudu beni mahfetti tam beni anlatıyor duvardaki resmine bakıyorum ama sen yoksun herhalde dönülmiyecek b ir yerdesin sen benim geç buldugum asla kaybetmiyecegim unutmıyacagım soldurmıyacagım hüzün çiçegimsin aşkım

  8. GECE SAAT 1,30 BEN YİNE SENİN HATIRALARINLA BAŞBAŞA RESİMLERE BAKARKEN TOLGA ARABA KULLANIYOR SENDE KONUŞUYORSUN YİNE BENİ MAHVETTİN ALLAHIM DAYANAMIYORUM BEN NE YAPICAM ALLAHIM BANA GÜÇ KUVVET VER DAYANAMIYORUM

  9. bugün 31 aralık 2011 bugün senin 52. günün akrabama kuran oku dedim tamam dedi yarın akşam yılbaşı herkez mutlu ailesiyle yeni bir yıla girmeye hazırlanıyor bense sensiz girecem sen iç pilav yaparız mustafaları çagırırız diyordun of canım of ben sensiz ne yapıcam bana hayat boş geliyor yokluguna alışamıyorum çok mutsuzum çok yalnızım sen benim damarımdaki kanmışsın biliyordum ama bu kadar kötü olacagımı dogrusu tahmin edemezdim gülmeyi unuttum içim bomboş kimse beni anlamıyor onların söyledikleri hiçbirşey beni mutlu etmiyor kimse beni anlamıyor ben mutlulugu ve huzuru senin yanında buldum ben çok şanslıyım seni tanıdım seni çok sevdim sen beni kızdırınca ben kahve yapar getirirdim allah allah derdin ben sana hiç kızmadım bitanem sana söyledigim biraz birşeyler varsa kızgınlıktandı özür dilerim yerinde rahat uyu sana verdigim sözleri aynen yerine getiricem allah bana saglık versin görevlerimi yerine getirebilirsem çok mutlu olacam sonra sen beni bekle inşallah kavuşuruzseni çok seven ve asla unutmıycak karın nazo

  10. Hiç beklemediğimiz bir anda aramızdan ayrıldın.
    Yaptığımız çay sohbetlerini,o beyefendi tavırlarını,bizlere örnek kişiliğini
    hep özleyeceğiz….
    Elmas-Ali-Zeynep İzel

  11. 1 şubat dogum günündü sana gelemedim özür dilerim gecikmelide olsa gelicegim sana verdigim sözleri yerine getirmeye başladım bitanem sen rahat uyu tolga ehliyet aldı çok güzel araba kullanıyor onun abileri senin yerine geçtiler ona babalık yapıyorlar onu çok seviyorlar şimdi sırada isteklerin var tolganın hazırlıgı bitirmesine az kaldı ama sen göremedin babam araba kullanmamı göremedi deyip duruyor ona baktıkça sanki seni görüyorum antalyaya gittik sen orada bizimleydin bunu hissettik onun için sana gelemedim bitanem sen ölmedinki hep yanımızdasın biz öyle hissediyoruz canım ömür boyu beraberiz biz hiç ayrılmadıkki

  12. bugün 4 ay bitti bilemezsin ne kadar kötüyüm içim gülmüyor oglum ve ben mutsuzuz

  13. sensiz aylar çok çabuk geçiyor fakat biz hep seninleyiz sen hergün bizimlesin

  14. sensiz altı ay inanamıyorum

  15. canım antalyada sensiz geçirdigimiz ilk yazımız çok kötüydü her yerde seni gördüm incirleri yedik kuşlarda yedi sana dua ettik zeytinler büyüdü her yer ışıl ışıl ama sen yoktun ilk bayramımız çok kötüydü tolga eve çukulata bile aldırmadı biz bayrammı yapıyoruz sanki dedi tatlımız komşudan geldi komşularımız geldiler beriller elmas hanımlar fatma abla hayrettin abi hepsi geldiler sibellerde geldi hep seni andık agladık sensiz oralar bomboş tadı yok senin hatıralarına sahip çıkmak istiyorum allahtan komşularımız çok iyi senin emanetine sahip çıkıyorlar ben seninle vardım seninle her zaman gurur duydum ömür boyu seni sevecegim arabada giderken sen hep yanımızdaydın tolga babam bizimle beraber diyor bende hissediyorum ansızın bizi bıraktın gittin şaka gibi ben sana ben sen yaşarken varım diyordum seni tanıdıgım için çok mutluyum adam gibi adam kaliteli insandın güzel insandın sevecendin benim herşeyimdin oglum ve ben senin bize ögrettigin dogrularla yolumuza devam edecegiz sana layık güzel insanlar olmaya devam edecegiz ben senin olarak kalacagım ve zamanı gelince yanına gelecegim sen hep bizimlesin zaten hep yanımızdasın bizi korudugunu biliyoruz canım kabirin aydınlık olsun sen hep bizimlesin seni çok özledik sensizlik çok zormuş çok mutsuz ve yalnızım bomboşum yaşama sevincim bitti kalbim mühürlendi gülücüklerim yalancıktan içim çok kötü seni kaybetmekten çok korkuyordum başıma geldi seni çok seviyorum benim unutulmaz aşkım bu gece yine içimde fırtınalsar kopuyor oglum için yaşıyorum seni çok seviyorum böyle sevilmek herkese nasip olmaz sen aslında şanslı adamsın öperim

Comments are closed.

 
