Kingscliff, harika bir sahil

img_0707-copy-wp.png

Fotografi sabah 10:50 de cektim, bugulu gozukmesi ne sis oldugundan nede sonradan yaratilmis bir efekt. Dalgali bir sahil ve birazda ruzgar oldugundan, ucusan su tanecikleri ortaya boyle, nerdeyse pastel bir goruntu cikartiyor.

Tertemiz bir okyanus ve sahane bir kumsal. Gurultuden, insanlardan uzak…kalabalikdan hic hoslanmiyorum. Etrafimdaki insanlar beni konusmaya tesvik ediyor, bense sessiz kalmayi tercih ederim…hele bi de karsindaki bos konusunca…hic cekilmiyo!

Unutmadan, daha once yazmistim ama gene hatirlatayim: Kingscliff, Avustralya’da NSW (New South Wales) eyaletinde, tropical QLD (Queensland) eyaletine yarim saatlik mesafede kucuk bir sahil kasabasi. Dogasi hala el degmemis guzellikde…ama pek zaman almaz, yakinda buraninda icine ederiz!…insanlik gorevimiz nede olsa, oyle dimi?

img_0675_wp2.png

Gene Kingscliff’de, bu sefer gun batiminda. Bu fotografimdada hicbir efekt kullanmadim, zaten gerekde yok…ben sonucdan memnunum!

Cheers 🙂

~ by Yalın on June 30, 2006.

4 Responses to “Kingscliff, harika bir sahil”

  1. İnanamıyorum, gerçekten üzerinde hiç bir oynama yapılmamış bir resim diyorsunuz. Tebrik ederim.

  2. Selam e-mine,
    Tesekkur ederim…evet, bu iki resimde kesinlikle bi oynama yapmadim. Bence resimler o kadar guzel cikti ki, dedigim gibi zaten gerek de yok.
    Itiraf etmeliyim ki bu resimlerde fotograf makinasinin rolu cok buyuk. Hic unutmam, kamerami aldikdan sonra, hemen eve gelip bahcemizin bikac resmini cekmistim. Heycanla hemen kameradan computer’e yukledim resimleri. Teker teker resimlere bakarken agzim acik kalmisti valla! Vay be dedim…ben neymisim! Agzim kapaninca, birden kendime geldim, olayin kamerayla alakali olmasi olasiligi GERCEGINI dusunmeye basladim 🙂

    kendine iyi bak…

  3. lomo ile çekilmiş gibi duruyor. güzel fotoğraf.

  4. Yalnizca 18-55mm lens, photoshopla felan oynama kesinlikle yok.

Leave a comment